COMPORTAMENTUL CONSUMATORILOR DE PRODUSE COMERCIALIZATE IN MODUL ONLINE

Comerţul electronic devine din ce in ce popular şi principalele lui avantaje incurajază din ce în ce mai mult adoptarea lui. Prezentul articol studiază comportamentul consumatorului online. Acesta poate fi influenţat de mai multe lucruri dinttre care menţionăm: cunoştiinţele, atitudinile şi stilurile de management. În prima parte a rticolului am realizat un studio al literaturii de specialitate despre principalele avantaje ale comerţului electronic dar am menţionat şi principalele lui bariere. Am prezentat apoi evoluţia comerţului electronic în cadrul economiilor dezvoltate în rapot cu situaţia comerţului electronic în ţara noastră. În continuare am analizat comportamentul consumatorului în cadrul comerţului electronic și impactul acestuia în procesul de adoptare de noi produse. Pentru aceasta am realizat un studiu de caz cu ajutorul unui chestionar. Acesta a urmărit patru aspecte esențiale ce țin de comportamentul consumatorului online cât și de impactul acestuia în procesul de adoptare al produselor noi. În ultima parte am prezentat rezulatete studiului realizat şi am formulat câteva concluzii. Cuvinte cheie: comerţ electronic, comportamentul consumatorului, pieţe electronice.

COMPORTAMENTUL-CONSUMATORILOR-DE-PRODUSE-COMERCIALIZATE-IN-MODUL-ONLINE-PPT COMPORTAMENTUL-CONSUMATORILOR-DE-PRODUSE-COMERCIALIZATE-IN-MODUL-ONLINE