Influența marketingului în comerțului on-line

Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională „Investiţii pentru viitorul dumneavoastră” Titlul Proiectului: „IMPLEMENTAREA UNEI PLATFORME DE COMERȚ ELECTRONIC ÎN VEDEREA MODERNIZĂRII ȘI ÎMBUNĂTĂȚIRII  ACTIVITĂȚII ÎN CADRUL SC AUTOLAND SRL” Cod SMIS: 46771 Contract de finanțare: 1179/332/06.12.2013 Beneficiar: S.C. AUTOLAND S.R.L.

CARACTERISTICI TEHNICE

  • SEO – date stucturate pt Google https://support.google.com/webmasters/answer/3069489?hl=en
  • Ca şi principiu general de lucru, Portalul de E-commerce integrat cu Aplicația de Comerț Electronic are 2 componente: Conectorul la Aplicaţia de Comerț Electronic și  Portalul E-commerce
  • Conectorul la Aplicaţia de Comerț Electronic  asigura interfața cu Aplicația de Comerț Electronic şi va este un API ușor accesibil partenerilor/personalului instruit care dezvolta portalul; el asigură securitatea și comunicația cu Aplicația de Comerț Electronic.
  • Datorita arhitecturii avansate a conectorului la Aplicaţia de Comerț Electronic care accesează serviciile web ale Portalului E-commerce in condiții de siguranța maxima, portalul poate fi hostat (găzduit web) atât în rețeaua proprie, pe un server separat, cât şi la un provider specializat.

 

Portalul E-commerce cu modulul Aplicaţiei de Comerț Electronic  prezintă următoarele caracteristici:

  1. Afișează produsele care se găsesc în stoc (denumirea, preț, poza, cod original, observații, dacă aceste informații sunt conținute in Aplicaţia de Comerț Electronic) după anumite filtre aplicate de client. Aceste filtre vor fi: denumirea producătorului de autovehicule, model şi anii de fabricație, codul original al piesei, denumire piesa;
  2. Modul pentru produse promoționale – va afișa produsele pe care compania dorește să le vândă în condiții avantajoase către clienți;
  3. Coșul de cumpărături: conține produsele solicitate, prețul de achiziție, total achiziție și estimarea costului pentru transport, buton de plasare a comenzii;

4. După plasarea comenzii datele sunt stocate în cadrul Aplicației de Comerț Electronic în vederea procesării, fiind disponibile informații referitoare la client, produsele solicitate, prețul de vânzare, data și ora plasării comenzii;

=’https://xgen.ro/wp-content/uploads/INFLUENȚA-MARKETINGULUI-ÎN-COMERȚUL-ON-LINE-prezentare.pdf’

Author: Roman Răzvan